Borlänge

Hej mina älskade Öviksbo!
Jag har tänkt skriva blogg under tiden jag är i Borlänge. Idag börja mitt nya matliv, jag och Philip har tänkt gå på GI-metoden under tiden vi är i Borlänge. Ni alla som känner mig vet ju redan att jag har försökt att gå på GI-metoden en gång tidigare och lyckades kanske inte precis fullt ut, men den här gången är det annat. Idag ska jag även gå en sväng i Borlänge och se vad staden har att erbjuda. Något som är så jävla bra är att dom vi bor hos har en ny hund på tretton veckor som är helt adorable;)

Nu kommer Phlip och vi ska gå iväg och handla, skriver mer ikväll;)

PUSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: emmab

adorable;) vad internationell du bleV! haha.. jag ser fram emot och följa din blogg och även gi försöket! höhö...



:)

2009-08-25 @ 10:43:02
Postat av: jennifer

jag saknar dig kom hem... det blir så tyst utan TINAT jue :)



men ha det så bra så länge kraaam

2009-08-26 @ 00:22:34
Postat av: ebbagj

hahahah adorable?;) hoppas ni hare fint bruden :D PÖSS

2009-08-26 @ 00:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0