Hallo!

Sorry girls att jag inte blogga igår men jag glömde helt bort det. Jag gjorde inte så supermycket igår. gick ut och gick i en trekvart och bara dega resten av dagen. Jag spelade lite Sims 2, men jag har kommit på att det inte r så superkul som jag trodde. Jag har ju börjat spela poker och där gå det plus ;) jag gick från 28 dollar till 43 dollar igår vilket är rätt bra :) Idag blir det att bara dega. och det är en dag närmare STOCKHOLM! Längtar efter att få umgås med kompisar. . . VI SKA HA SÅ FUCKING ROLIGT DÄÄR NERE! PARTY!!! nananana :D

PUSSS

tiina

Kommentarer
Postat av: agge

skärpning på uppdateringen, skriv varje dag ;) är det du som är nästa stora pokerproffs stumpan? haha, vinn lite pengar så vi kan dra utomlands :D snart sthlm, fyfan vad kul vi kommer ha :D:D



miss you girligirl, puss å kräm :)

2009-08-30 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0