Hallo!

Sorryyy att jag inte skrev mer igår, jag var så jävla inne i mitt pokerspelande. Jaa allafall gick det jätte dåligt igår, spelade så jävla rätt enligt Philip och Robban men ändå så ta en spelare alla mina jäävlar pengar! Jag är typ back nu som fan. Från 45 dollar till 25 dollar... jäävligt sick! Idag har jag kommit på att jag ska lägga av med GI! FÖR DET SUGER SOM FAN! Man måste ju fan få äta rikigt mat. Så jag har kommit på att jag ska äta sunt och träna istället. Idag blir det en promenad till Kupolen där jag måste nog köpa mig en liten mp3 som jag kan ha när jag är ute och går. .. Några dagar kvar tills jag ska till stockholm med några av mina favoriter<3
Agge jag saknar dig meeeed, och jaaaaa! Jag ska fan vinna så jag kan dra utomlands med dig. '
Btw ringde en bekant till mig idag och fråga om jag skulle vara intresserad av ett jobb som nog skulle komma, eller det är en person som ska gå i pansion och nu håller företaget på att fundera om dom ska ta in en ny eller inte. Så då sa han att jag skulle söka på det, det mindre bra fast jag tycker det skulle vara superkul är att det är på resande fot!

Nej nu ska jag ut och gåååå!

PUSS

tiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0