Sjukhuset!

Igår var det verkligen en konstig dag. Jag vaknade upp som vanligt och käkade någon hårdbrödmacka till frukost,kännde mig halvtaskig i magen men inget jag brydde mig om. Philip och jag drog iväg på staden för att shoppa lite. Jag köpte en kavaj på Vero Moda och en mascara och foundation från Cupus för dom hade 25 % på smink. Sen började jag må såligt när vi gick bland alla affärer och vi bestämde oss för att äta, just innan vi gick till serveringsstället höll jag på att svimma av. Philip kände mig i pannan och jag var hur svettig som helst och vit uppe i ögat. Så det var en rikigt obehaglig känsla. Men jag åt och trodde det skulle bli bättre men tyvärr. När jag kom hem till huset igen spyde jag några gånger och Philip tvinga in mig till sjukhuset. Där fick jag ta olika tester som blodprov och pissprov. Sen skulle jag få prata med en läkare men vi vänta på läkaren i 6 ½ timme så vi åkte hem för jag inte hade lika ont i magen eller så. Så nu har jag besökt Faluns sjukhus med. Jag mår bra idag allafall! men händer det att jag håller på spy igen måste jag åka in för då lär det vara att jag ha magsår eller något sånt. Btw så tog jag gravidetetstest med och jag var int med barn!!!!! Det var jääävligt posetivt!

Hoppas ni har det bra!

PUSss

tiina

Kommentarer
Postat av: emmab

usch då, lät inge trevligt :( hoppas det inte kommer tillbaka.. tur att du inte hade en bulle i ugnen ;) höhö

2009-08-28 @ 15:14:34
Postat av: sannag

Jadu tinat det var en jävla tur ;)

2009-08-30 @ 03:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0