Heeej!

Nu har jag kommmit tillbaka till Borlänge. Fy fan vilken helg. shopping, dricka och äta är vad vi har gjort! Fredag var så jävulst rolig, har nog inte haft så kul på länge. ördag blev sämre på grund av mina dåliga vanor när det gäller att dricka alcohol! Hoppas att alla öviksbor har det bra, nu är det snart bara en veka kvar tills jag kommer hem. Längtar som fan kan jag lova!

Och tack för en toppenhelg i Stockholm, det var vekligen något jag behövde. Nu blir det glass och mys med Philip!

PUSSS

tiina

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

hej :)

allt bra med dig idag?



Puss&kram Jen

www.jennyh.se

2009-09-06 @ 23:55:09
URL: http://jennyh.se
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

Hej

Nej, borde jag det? :)

2009-09-08 @ 21:40:37
URL: http://jennyh.se
Postat av: jennifer

saknar dig tinis :D



tänkte ringa och prata med dig men känns som att jag kan uppdatera dig när du kommer hem ist kommer bli skönt att få prata av mig med dig. du förstår mig så bra :p



hoppas allt är bra med dig kram

2009-09-08 @ 23:55:28
Postat av: agge

uppdatera mera!

2009-09-09 @ 13:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0